dilluns, 15 d’abril del 2013

20, 21 Abril Fira de la Terra

El pròxim cap de setmana es celebrarà a Barcelona la 18ena Fira de la terra.
Per tot el passeig de Lluis companys i gran part del parc de la Ciutadella, podreu trobar tota mena d'activitats i productes relacionats amb el menjar bio-lògic, energies netes, educació, activitats de lleure i molt més! Sempre tot relacionat amb el respecte cap al medi ambient i el cuidat a la nostra llar, la terra.
Nosaltres no hi serem presents com a pancallejero, estarem col·laborant amb uns bons amics, la pizzeria "la madonna", encara que també hi trobareu altres companys coent pa amb un sistema molt semblant al nostre.
Per més infornació us deixo l'enllaç oficial de la organització.
Us hi esperem a tots!

El próximo fin de semana se celebrará en Barcelona la 18º Feria de la Tierra.
Por todo el paseo de Lluis Companys i gran parte del parque de la Ciudadela,  podréis encontrar todo tipo de actividades y productos relacionados con la comida bio-lógica, energías limpias, educación, actividades de ocio y mucho más! Siempre todo relacionado con el respeto por el medio ambiente y el cuidado de nuestro hogar, la tierra.
Nosotros no asistiremos como pancallejero, estaremos colaborando con unos buenos amigos, la pizzeria "la madonna", aunque también encontrareis otros compañeros cociendo pan con un sistema parecido al nuestro.
Para más información os dejo el enlace oficial de la organización.
Os esperamos a todos!



Bon dia!

Ja estem cuinant i preparant tot per oferir-vos les pizzes mes orgàsmiques i fresques que us pogueu imaginar.
Recordeu, estem colaborant amb la pizzeria la Maddona, i estem situats davant del palau de la justícia, baixant desde l'arc de triomf la primera parada al lateral esquerra.
Us hi esperem!

Buen día!

Ya estamos cocinando y preparándolo todo para ofreceros las pizzas más orgásmicas y frescas que os podáis imaginar.
Recordad, estamos colaborando con la pizzería la Maddona, y estamos situados delante del palacio de justicia, bajando desde el arco de triunfo la primera parada en el lateral izquierdo.
Os esperamos!












Mm... Qui vol una pizza?

Mm... Quien quiere una pizza?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracies per la teva col·laboració.

Gracias por tu colaboración.