divendres, 26 d’abril del 2013

Bon dia a tots/es!

Com ja sabeu, aquest blog de recent creació es troba en fase de construcció, i volem compartir amb vosaltres un parell de novetats en el lloc.
Per començar la barra de navegació que hi trobareu just a sota del nom de la pàgina, des d'aquí podeu canviar entre els diferents apartats que anirem creant.
També presentar-vos el nou apartat: el calendari de fires. En aquesta pàgina trobareu un calendari de google, on anem introduïnt les dates, els llocs i el tipus de fira o mercat en el que participarem, de manera que pogueu oragnitzar-vos amb antelació i saber en tot moment on ens trobem.
Bé per la nostra part continuem treballant per crear un espai on poder compartir les experiències dels mercats, les imatges, comentaris...
Sou benvinguts/des, no dubteu en participar.
Una abraçada
Pancallejero.


Buenos dias a todos/as!

Como ya sabeis, este blog de reciente creación se encuentra en fase de construcción, y queremos compartir con vosotros/as un par de novedades del sitio.
Para empezar la barra de navegación, que encontrareis justo debajo del nombre de la página, des de allí podreis cambiar entre los diferentes apartados que iremos creando.
Tambien presentaros el nuevo apartado: el calendario de ferias. En esta pagina encontrareis un calendario de google en el que iremos introduciendo, las fechas, lugares y el tipo de feria o mercado en el que participaremos, de manera que podais organizaros con antelación y saber en todo momento donde nos encontramos.
Bueno, por nuestra parte continuamos trabajando para crear un espacio donde poder compartir las experiencias de los mercados, las imagenes, comentarios...
Sois bienvenidos/as, no dudeis en participar.
Un abrazo.
Pancallejero.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracies per la teva col·laboració.

Gracias por tu colaboración.